Dažniausiai užduodami klausimai

Noriu kitokio dizaino nei yra pas jus. Ar tai įmanoma?
Pagaminti skirtingo dizaino kilimėlius nei yra patalpinti www.felpudi.lt yra įmanoma, bet tai gali užtrukti šiek tiek ilgiau bei turėti kitokį įkainį. Dėl skirtingų dizainų kreipkitės nurodytais KONTAKTAIS.
Matau, jog turite 5 vnt. mano išsirinktos prekės. Ar tai reiškia, kad prekes turite vietoje?
Kiekvienas mūsų kilimėlis yra dažomas rankinių būdų. 5vnt reiškia, kad galime garantuoti, kad turime užtektinai medžiagų šiam kiekiui pagaminti bei pristatyti pagal nurodytą Pristatymo informaciją. Didesnio užsakymo formavimas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.
Nurodyti tik 5 vnt., o man reikia daugiau. Ką daryti?
Kiekvienas mūsų kilimėlio dizainas turi keletą variacijų bei visi jie dažomi rankiniu būdų, todėl turėti daug atsargų yra sudėtinga. Skiltyje KONTAKTAI rasite mūsų telefono numerį bei e-pašto adresą. Rašykite ar skambinkite jais ir susitarsim dėl jūsų norimo produkto pagaminimo kiekio, terminų bei pristatymo sąlygų.
Per kiek laiko atvyks mano užsakymas?
Prekes paprastai išsiunčiame per 1-4 darbo dienas nuo pavedimo gavimo. Norime pažymėti, kad kiekvienas kilimėlis yra pagaminimas gavus užsakymą, todėl esant dideliems užsakymo kiekiams galimi nežymus vėlavimai. Jei labai svarbi tiksli gavimo data, prieš atliekant užsakymą rekomenduojam susisiekti per nurodytus KONTAKTUS arba per messenger.
Ar galiu gauti prekes greičiau?
Mūsų durų kilimėliai yra gaminami Kaune. Pristatymo informacijoje esam nurodę, kad prekes išsiunčiame per 3 darbo dienas, bet visuomet stengiamės tai atlikti jau sekančią darbo dieną nuo gauto mokėjimo. Visgi jei užsakymą norėtumėt atsiimti greičiau, galime išvengti Kurjerio paslaugų ir perduoti jums tiesiai į rankas Kaune. Dėl atsiėmimo vietos ir laiko susitarimo susisiekite nurodytais KONTAKTAIS.
Kokie galimi apmokėjimo būdai?
Per Paysera, PayPal bei bankiniu pavedimu.
Jei šie būdai Jums nėra tinkami, prašome, parašyti el.paštu info@felpudi.lt ieškosim Jums palankesnių variantų.
Noriu nupirkti jūsų kilimėlį kaip dovaną draugui. Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?
Taip. Įsidėjus norimas prekės į krepšelį ir vykdant mokėjimo žingsnius, "Adresas Ir Pristatymas" žingsnyje turėsite galimybe pasirinkti "Siųsti kitu adresu?", pažymėjus šį laukelį, atsiras pristatymo adresas į kurį įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.
Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?
Įsidėjus norimas prekės į krepšelį ir vykdant mokėjimo žingsnius "Adresas Ir Pristatymas" žingsnyje bus laukelis įvesti papildomoms užsakymo pastaboms, ten ir galėsite pateikti visą reikalingą papildomą informaciją sėkmingam prekės pristatymui.
Atlikau užsakymą, bet negaunu jokio pranešimo į savo elektroninį paštą.
Patikrinkite savo elektroninio pašto Reklamos (angl. Spam) skiltį. Kartais dėl mūsų svetainės serverio tiekėjo elektroniniai laiškai gali nukeliauti į šią kategoriją.
 
Bag
Wishlist 0
Continue Shopping